expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

среда, 21. октобар 2015.

ORIGINALNO PISMO KOJE CE DRAGAN SIBALIC, PREVEDENO NA JAPANSKI I ENGLESKI, PREDATI KOMPANIJAMA U JAPANU!

 Poštovana gospodo, dragi prijatelji i veliki domaćiniUz veliku zahvalnost za ukazanu čast za prijem u vašu, svetski uglednu kompaniju, želim ovim pismom da vam se predstavim i da vam približim razloge ovog mog poduhvata.Zovem se Dragan Šibalić i dolazim iz SRBIJE, jedne male evropske zemlje iz srca Balkana, koja je preživljavala i preživljava turbulentna dešavanja, kako tokom svoje istorije tako i dan danas. Pošto ovo nije "političko pismo" i pošto su moji motivi izričito sportski, želim da vam ovom prilikom predstavim i klub za koji živim, navijam i kojeg bodrim, a koji mi je podjednako važan kao moja porodica i zemlja iz koje dolazim".

 "Naime, uporedo sa zastavom moje Srbije na ovom putu sam nosio i zastavu mog PARTIZANA, kluba svetle tradicije, istorijskog imena i velikih uspeha. Nosio sam zastavu mog kluba koji je u evropskim okvirima, NBA pričama i svetskim razmerama poznato i cenjeno ime... svuda, osim u mojoj zemlji. Klub koji je u svojoj istoriji dao svetske veličine košarkaške igre, danas u Srbiji pokušava da bude ugašen iz raznih kuhinja i mračnih uglova. Danas se njemu uskraćuju izvori prihoda, podmeću razne nesportske priče i pokušava se nipodištiti svi uspesi koje je u svojoj istoriji imao. Klub koji je bio evropski prvak 1992. godine, klub koji ima još tri osvojena evropska trofeja "Radivoja Koraća", 21 osvojenu titulu svoje zemlje, 13 kupova i 6 regionalnih titula, danas voljom nekih moćnika, na ivici je egzistencije.KK Partizan je prvi klub sa ovih prostora koji je odigrao i prvu zvaničnu utakmicu sa jednom NBA ekipom, a ta čast mu je pripala zbog velikog broja igrača koje je "dao" toj najboljoj ligi na svetu. Verujem da su i Vama poznata imena poput Vlada Divca, Žarka Paspalja, Predraga Danilovića, Željka Rebrače, Aleksandra Đorđevića... pa sve do danas prisutnih ili na draftu izabranih Nikole Pekovića, Bogdana Bogdanovića ili Nikole Milutinova.KK Partizan se može podičiti i takvim veličinama poput Dragana Kićanovica, Dražena Dalipagića, Gorana Grbovića, Nikole Pecarskog, Dragana Todorića i sa stotinama najpoznatijih evropskih i svetskih zvezda koje su ponikle u njemu. Može se pohvaliti trenerskim veličinama poput profesora Aleksandra Nikolića, Dušana Ivkovića, Želimira Obradovića ili Duška Vujoševića...Njegova velika dika i ponos smo i mi navijači, tkz. "Grobari" poznati po vernosti, privrženosti i velikom odricanju za naš klub. U sklopu svega toga može se podvesti i ovaj moj "put u nepoznato"na koji sam se odvažio želeći da pomognem svojoj velikoj ljubavi, Partizanu iz Beograda."

"Moja pomoć je malena i svestan sam da neću puno pomoći tako što ću zastavu mog kluba razviti na svakom metru svetskog tla. Svestan sam da svet zna za moj klub i da je čuo za njega, ali da su mu daleki problemi u kojem se trenutno nalazi. U nemogućnosti da nađe lokalne sponzore, sprečen da normalno funkcionise i živi, moj klub traži i vašu pomoć. Traži nekog iz daleka koji je spreman da pomogne ili pošalje signal da je spreman da pomogne.Moj klub je na ivici egzistencije. Moja ljubav kao i ljubav svih Grobara je još veća u ovom trenutku, ali je naša pomoć mizerna. Vi , kao ogromna, uspešna i svetski poznata kompanija možete ovo pismo da ignorišete i da se pravite da ga niste ni pročitali. Ali, možete da napravite mnogo za trend, brend i imidž svoje kompanije. Sponzorstvom ili donatorstvom, možda ćete baš vi biti ti koji ćete biti upamćeni kao neko ko je ponovo pokrenuo ikonu evropske i srpske košarke.Novac i moć mogu da kupe sve, ali ljubav i privrženost, ne. Zato razmislite, raspitajte se, dođite i vidite... Kao što ste vi mene ovde srdačno i bratski primili, primiće i Vas moj klub, spreman da se dogovori, prihvati i uzme savet.Hvala Vam unapred, i da ništa ne preduzmete ili da ignorišete moje pismo. Moja ljubav ni ljubav ostalih navijača neće ništa biti manja ni sa Vama ni bez Vas. Samim pokušajem da dođem do vas biciklom i prenesem ovo, dovoljno sam rekao o tome koliko nam Partizan znači. Izbor je Vaš a naše je da se držimo slepo i dalje davno izrečene misli našeg poznatog pesnika i velikog partizanovca, čika Duška Radovića: "Za sve se navija, Partizan se voli"."

Нема коментара:

Постави коментар